Only About Contests

What you can find here are only about the online contests. If you want to read other entries, please visit my other blog;
A Transformed Housewife.

Click here to view nice gifts

Followers

Watch this and please like this

Wednesday, December 8, 2010

Suka-Suka Main Air Giveaway by Erin

Salam,

Tengah semangat nak masuk lg GA ni. Ni GA seterusnya dr Erin Pink Heart. Banner dia menarik. Tak caya? Silalah tengok sendiri:
Nak join jugak? Tengokla DI SINI

Lps tu, dah tajuk GA pasal main air, dah tentula gambar kena ada air.  Jd gambar anak daraku yg mmg suka sesangat main air ialah: (drumrolls please)


Nama si seksi bermain air: Hafizah bt. Ariff
Umur: 3 thn.
Keterangan gambar: Masa ni Hafizah tak nak keluar dari pool walaupun kuku dah jadi biru. Dlm gambar tu
sebenarnya aksi dia kononnya nak cuba berenang. huhu.

6 comments:

mila.ibunajihah said...

so cute la hafizah..:) ni kategori bleh geng dgn najihah la ni, main air smpai jari kecut..hehe. nway, gud luck to hafizah :)

kakyong said...

bestnya main air..



ade tag GA utk adyani

http://kakyong-sukasuka.blogspot.com/2010/12/tudung-giveaway.html

transformed housewife said...

thanks Mila.

transformed housewife said...

ok Kyong.

kakyong said...

ada satu lagi tag GA

http://kakyong-sukasuka.blogspot.com/2010/12/mama-kembar-3-buat-giveaway-yay.html

eRiNsZ said...

OK dear~ LULUS si cumill mu