Only About Contests

What you can find here are only about the online contests. If you want to read other entries, please visit my other blog;
A Transformed Housewife.

Click here to view nice gifts

Followers

Watch this and please like this

Wednesday, November 10, 2010

Baby in Black @ White Contest by Mama_Balqis

Salam,

Mama Aqish a.k.a. Anje adalah penganjur contest yg paling  rajin dan kerap menganjurkan kontest. Kali ini sempena harijadi Damia Aqish yg 3 tahun, Mama Aqish buat 2 jenis kontest. Ini adalah salah satu kontestnya. Auntie nak buat ucapan sikit: Selamat Hari Jadi buat Aqish yg comel bergaya, semoga menjadi anak yg berguna, disayangi ibubapa dan keluarga semua.

Saya  pun tak nak berputus asa mencuba sbb hadiah2nya cukup lumayan. Kenapa? Ada ramai penaja2 dlm kontest ini. Jomla  kita tengok dulu banner contest:
Link contest kat SINI

Gambar anak dara saya berpakaian serba putih pula:

Nama anak: Hafizah bt. Ariff.
Umur: 3 thn 4 bln.
Tarikh lahir: 22 Jun 2007.

Seterusnya penaja2 contest perlu disebut satu persatu:


2 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

ok lulus good luck

AJ said...

salam,saya masih belum terima berkenaan pemilihan hadiah give away..e-mail saya nanti ya?yg lain2 semua sudah saya transfer/top up kan...

P/s :rasanya better disablekan word verification