Only About Contests

What you can find here are only about the online contests. If you want to read other entries, please visit my other blog;
A Transformed Housewife.

Click here to view nice gifts

Followers

Watch this and please like this

Thursday, June 2, 2011

My Kitchen My Rules!... Contest

Salam,

Terjumpa satu contest menarik ni. Tak pernah lg ada contest seumpama ini. Jadi, teringin juga nak sertai. Jom tengok dulu rupa paras bannernya:

link contest SINI


Gambar saya tengah berkungfu di dapur di tempat kegemaran:

sebenarnya gambar tu diambil masa lepas habis menggoreng mee yang ditempah oleh kawan-kawan
sempena jamuan makan. saja je cari duit poket lebih. 
Kenapa ini port kegemaran?: Memang darah seni memasak (eceh mcm darah seni pulak) ada dalam diri. Arwah mak tukang masak. Jadi anaknya pun suka sangat memasak walaupun masih tak pakar lagi. Seronok tengok ahli keluarga makan hasil air tangan sendiri.



1 comment:

@ Mrs Maneh said...

kak...terliur den tengok mee tu....meh anta sikit... :)


timo kasey sbb join kak :)