Only About Contests

What you can find here are only about the online contests. If you want to read other entries, please visit my other blog;
A Transformed Housewife.

Click here to view nice gifts

Followers

Watch this and please like this

Saturday, October 30, 2010

Hadiah Apa Ye Untuk Mak

Salam,

Ada satu contest yg cukup ringkas di blog Salmia Punya Pasal. Salmia ni nak mencari idea hadiah apa yg patut dibelikan untuk bondanya tersayang. Salmia anak yg baik sbb ingat hari jadi ibunya. Bg saya yg juga seorang ibu, tiada hadiah yg paling bernilai selain kasih sayang dan ingatan tulus ikhlas dari anak2. Cuma kalau anak2 mcm Salmia ni yg masih nak membelikan sesuatu, saya nak cadangkan agar belikan sepasang kain atau telekung sembahyang yg bersulam cantik yg boleh disimpan dan digunakan oleh ibu. Sewaktu menulis entry ini sebenarnya saya sebak kerana terkenangkan arwah bonda saya yg telah pulang ke rahmatullah 2 thn lps. Pada thn terakhir (2008), saya hanya dpt mengucapkan "Selamat Hari Lahir" kerana saya berada jauh di perantauan. :(

Kalau nak tengok gambar2 telekung atau kain pasang yg cantik2, boleh tengok di blog ini. Mcm2 corak yg cantik ada.

2 comments:

Unknown said...

adyani,
sedih pulak bila adyani ckp pasal mak adyani.. dah selalu baca di blog tie... Insya Allah, semoga roh mama adyani berada di samping mereka yng beriman..

meh amik tag GA
http://kakyong-sukasuka.blogspot.com/2010/10/nina-collections-giveaway.html

MiaSaidin said...

tq for joining dear.. :)

wait for winner nnt ye..