Only About Contests

What you can find here are only about the online contests. If you want to read other entries, please visit my other blog;
A Transformed Housewife.

Click here to view nice gifts

Followers

Watch this and please like this

Wednesday, October 6, 2010

Kontest Candid Kamera

Salam,

Oleh kerana ada satu gambar kandid yg rasa mcm mencuit hati, sy nak memberanikan diri masuk kontest ni.
Ini banner dia dulu ye:

kat sini boleh tengok blog contest ni

Apakah gambar kandidnya?
Okay............
Ini dia:
Apa yg istimewa gambar kandid ni? :
Saya ambik gambar anak2  yg keletihan dan tertidur sampai tergolek2 dlm kereta lps
menonton Toy Story 3. Spls 2 minit sy ambik gambar, anak2 pun terjaga 
sbb dah sampai rumah.

Ada 2 org kwn yg perlu sy tag:
K.Yong
Pijah

3 comments:

noie said...

kekeke... ni pertandingan tido sedunia ke ni... hehehe cute cute.. tq sebab joint k :-)

transformed housewife said...

aah. mcm pertandingan tido sedunia pulak. hehe

kakyong said...

anak2.. tidur pun comel... ;)

kakyong tak buat lagi n3 ni