Only About Contests

What you can find here are only about the online contests. If you want to read other entries, please visit my other blog;
A Transformed Housewife.

Click here to view nice gifts

Followers

Watch this and please like this

Friday, October 15, 2010

My Raya Moments Contest

Salam,

Sebenarnya sy agak teruja bila melihat contest anjuran Eyriqazz ni. Selain hadiah2 yg menarik, contest ni sebenarnya 3 dlm 1. Bagus betul Eyriqazz ni sbb suka berkongsi rezeki.

Agak senang nak cuba nasib dlm contest ni sbb hanya buat entry dan letak gambar2 raya tak kira thn bila pun. Jd jom tengok gambar no 1 (nak letak lebih dr satu gambar sbb tak tahu nak pilih yg mana satu):
1.
"Syahdu"- Gambar ni diambil sblm smbhyg sunat Hari Raya. Sy ambil gambar ni sbb rasa syahdu dpt smbhyg raya di Malaysia slps 3 thn lebih beraya di perantauan.Gambar diambil di dlm Masjid Al-Hidayah, Kelana Jaya.

2.
"Riang ria kanak-kanak" - Ini gambar anak2 dara saya dan salah seorang sepupu rapat mereka. Oleh kerana umur yg hampir2 sebaya (jarak tak jauh sgt), bila ada mereka bertiga berkumpul di hari raya, memang meriah dah kecoh dah satu rumah. Tengok sajalah gelagat bergaya depan kamera tu.


3. 
"Syoknya bercerita" - Gambar ini mmg gambar kandid. Waktu itu kami anak beranak satu rombongan beraya ke rumah saudara. Adik ipar (berbaju hitam) tengah sibuk bercerita pasal kuih raya dan sy pula khusyuk mendengar ceritanya. Adik2 yg lain khusyuk mkn kuih2 raya, tapai dan minum air bergas dgn ais.Syok betul.

Ada satu lg syarat penting:
Sy perlu letak ayat ini -
My Raya Moments Contest adalah anjuran bersama MySuperkids , Viruspadu, LittleKidsPhotography,  Fitrihadi dan Special Additional Sponsor by Redmummy.Com (RM150) and Denaihati (RM200)

3 comments:

Eyriqazz said...

thanks join contest...dah uploadkan di FB juga..

kalau ada kelapangan jgn lupa vote 4 me for myselangorstory contest ya...

http://www.eyriqazz.com/2010/10/vote-eyriqazz-for-myselangorstory-entry.html

transformed housewife said...

ok. thanks. nanti sy tolong vote.

yatie chomeyl said...

hahha notyed something funny in ur sentences. ~ "air bergas"???

aren't it supposed to be carbonate drink a.k.a air karbonat? ~ direct translation from kelate to KL ko? kuang3x..leh gu dengan kerawat doh ni hahahaha