Only About Contests

What you can find here are only about the online contests. If you want to read other entries, please visit my other blog;
A Transformed Housewife.

Click here to view nice gifts

Followers

Watch this and please like this

Monday, February 28, 2011

Contest Si Cilik Berbasikal

Salam,

Ini member blogger yang rajin tag saya untuk masuk GA atau contest. Mulai hr ini 28 Feb- 31 Mac, K.Yong menganjurkan "Contest Si Cilik Berbeskal". Atas tanda sokongan padu (ayat tak boleh blah-hehe), saya nak cuba nasib dalam contest ni. Dan ini juga contest anjuran bersama dengan Syamila Mohd

Mula2 kita tempek banner:

link pula kat SINI
Kena juga tempek penaja2 hadiah:

banner kakyog's shoppe




Dan semestinya gambar si cilik.

Nama: Hafizah bt. Ariff.
Tarikh lahir: 22 Jun 2007.
Umur: 3 tahun 7 bulan.
Cerita disebalik gambar: Hafizah belum berani dan tak pandai sangat nak kayuh basikal sendiri. Jadi, dia selalu jadi pembonceng atas basikal kakak dia, Fathini. Kalau kakak dia dah penat mengayuh, dia akan merajuk sebab tak puas nak naik basikal lagi. Dalam gambar tu, kakak dia baru habis pujuk adik (Hafizah) yang baru je merajuk sebelum tu.

Saya nak tag:
Nadiah
Mama Amana & Arief


4 comments:

kakyong said...

salam Nur,

submit n3 di sini ya http://kakyong.com/?p=3475

lupa nak pesan supaya klik banner utk join... semua syarat2 ada di n3 kakyong.com

nanti kakyong dtg lagi ya...

gambor ke2 tu kereta.. bukan beskal... ;)

Nurul Aima Hj Kaim said...

comel!! gd luck

kakyong said...

baru sempat nak menyemak hari ni...
ok semua dah complete.. LULUS.. gud luck ya...

Faryza said...

alaa rugi laa x pandai naik sendiri basikal.. kena bg pandai laa br dpt basikal cantik..good luck..