Only About Contests

What you can find here are only about the online contests. If you want to read other entries, please visit my other blog;
A Transformed Housewife.

Click here to view nice gifts

Followers

Watch this and please like this

Tuesday, February 1, 2011

Sponsored Post dari Eyriqazz.com

Salam,

Minah terteleng kepala ni bukan org lain ye. Ni saya yg dok fikir macammana nak tulis entri terbaik dan paling de-boom untuk segmen Sponsored Post dari Eyriqazz.com.
Yelah, kenal Eyriqazz dari tahun lepas dan pernah ternampak Eyriiqazz dan isteri di majlis pelancaran My Super Kids Family Day cuma tak berkesempatan nak bertegur sapa.

Apa-apa pun kena tampal banner GTO yg hensem ni sbb saya pun suka tengok cerita GTO ni dulu. DOk tergila-gilakan GTO sampai berangan syoknya kalau ada cikgu macam tu kat sekolah (mode: berangan )
link entri kat SINI

Kenapa saya mahu Sponsored Post? Limaza? Porke? Bakhit? Kiyu he? 
(hadoih nak kena jawab secara sivik ke buat sempoi?)

Kalau nak disenaraikan sebab musabab tak tahula berapa sebab yg boleh diletakkan. Tapi saya cubalah menerangkan sesempoi mungkin ye walaupun selalunya entri-entri saya terutama di blog utama "Transformed Housewife" tu agak serius dan sivik giler.huhu
 
Sebab-mmusababnya:
  • saya nak mencuba gaya penulisan yg dapat diterima orang dan disukai ramai. (eh-mcm iklan susu F&N lak)
  • saya nak glamer jugak mcm Eyriqazzz (boleh tak Eyriqazz? ahaks)
  • nak merasa buat entri berbayar. (ada rasa macam mkn coklat tak?)
  • rasa gatal tangan nak mencuba nasib. (untung sabut timbul kan)
  • nak tumpang semangkuk rezeki berblogging Eyriqazz. (dah Sharing is Caring kan)
  • nak cuba merapu tapi berisi. (isi ikan, udang, kentang, ayam- ntahla)
Itulah saja arakian kisah untuk kali ni. Harap2 Eyriqazz berminat nak baca entri merapu meraban ni. hehe

1 comment:

AJ said...

thanks join in..keputusan akan diumumkan march nanti..