Only About Contests

What you can find here are only about the online contests. If you want to read other entries, please visit my other blog;
A Transformed Housewife.

Click here to view nice gifts

Followers

Watch this and please like this

Friday, February 19, 2010

Contest Aksi Gigit Si Manja

Teringin pula nak masuk contest ni apbl terjumpa satu gambar Hafizah yg sesuai dgn tema contest ini.
Tuan punya contest Mama Mia punya idea mmy best sampai terfikir nak buat contest ni.
Okey, jom tengok gambar aksi gigit Hafizah:

 

Nama baby: Hafizah bt. Ariff.
Umur: 2 thn 8 bln.
Nama mama baby: Nuradyani bt. Rosly.
Kenapa aksi gigit ni notti?: Alkisahnya botol air tu baru dibeli untuk dibawa 
bila keluar berjalan2. Hafizah dgn selambanya merasmikan dulu botol tu dgn mengigit 
bhgn atas botol. Konon-konon nak testing! Bila dah digigit, dia cakap,"Mama tak de air". 
Memanglah tak de air sbb baru je beli botol tu sampai nak basuh pun tak sempat lg.



2 comments:

Momma Mia said...

Salam perkenalan.
ooo Hafizah gigit botol yg tak sempat basuh lagi yer??? no good la sayang!! Aksi yg sweet laa.

Good luck yer!

temp. housewife said...

salam momma mia,
aah. dia tak sabar nak guna botol tu. hehe