Only About Contests

What you can find here are only about the online contests. If you want to read other entries, please visit my other blog;
A Transformed Housewife.

Click here to view nice gifts

Followers

Watch this and please like this

Saturday, February 13, 2010

Contest Cerita Di Sebalik Gambar

Kali ini sy nak cuba contest yg menarik ni yg sy jumpa di mygiveaway.com. Tuan punya blog "Cinta Sang Ratu" ni nak baca cerita menarik di sebalik gambar. Ok, ini dia gambar yg saya pilih:

 

Ceritanya lebih kurang begini. Fathini ni anak sulung saya. Pada waktu gambar ini ditangkap, dia berusia 2 thn 5 bln. Saya baru sahaja melahirkan anak kedua beberapa mg sebelum itu. Suatu hari, oleh kerana saya tidak dapat memenuhi permintaannya yg mahukan susu botolnya, Fathini pun merajuk. Dia menangis beria2 tetapi saya tidak dpt berbuat apa2 kerana sibuk menguruskan anak kedua saya yg juga tengah menangis. Selepas beberapa ketika, sesudah adik Fathini, Hafizah tidur apabila kenyang menyusu, saya tidak lagi mendengar tangisan Fathini. Rupa-rupanya Fathini sudah tertidur di luar pintu bilik dlm keadaan menonggeng! Kesiannya dia kerana dia mahukan susu botolnya kerana dia juga sudah mengantuk. Saya rasa amat bersalah sekali terhadap Fathini. Tapi pd masa yg sama tergelak juga melihat gaya tidur Fathini. 
Itu saja ceritanya. Harap2 tuan punya blog berminat dgn cerita tadi ;) 

Yg lain kalau nak masuk juga, sila lihat di sini.


1 comment:

cinta sang ratu... said...

Happy Birthday =)
thanks ye kak join contest..
lame dh bace entry ni tp xleh nak komen la..hehe
comel,macam adik sy namenye adib.adib pon penah tetido cmtu time kecik2 dulu..kesian kat die menangis last2 tetido..