Only About Contests

What you can find here are only about the online contests. If you want to read other entries, please visit my other blog;
A Transformed Housewife.

Click here to view nice gifts

Followers

Watch this and please like this

Friday, January 21, 2011

1st Tupperwareville Giveaway

Salam,


Ada sesiapa yg berminat dengan barangan2 seperti berikut?:


Atau yg mcm ni?:


KALAU ANDA CAKAP YA! JOM CUBA NASIB JUGA KAT GA NI

 Sila tengok entri GA tu kat SINI


Tapi kalau nak tahu, saya suka sgt2 (minat giler) dgn brg ni:
Kenapa saya minat?
Skrg oleh kerana nak tukar sedikit demi sedikit gaya hidup ke arah gaya hidup yang lebih sihat,
saya gemar membawa bekal makanan yg dimasak di rumah ke pejabat.  Kalau ada Tapau Set ni, senanglah nak bawa mknan siap boleh kongsi dgn kawan2 kat pejabat ni. 

OH....Ada beberapa soalan juga yg perlu dijawab:
1- Sudahkan anda menjadi ahli Tupperware?
Tidak. (ada hajat nak daftar)
2-Berminat mendapatkan barangan Tupperware?
Ya (sudah pasti)
3- Di mana selalu mendapatkan barangan Tupperware?
Belum pernah beli sendiri sbb arwah mak ada  koleksi dan saya ada mewarisi beberapa koleksinya.

Akhir sekali saya nak tag:
Yatie Chomeyl
K. Yong 
Nadiah 

No comments: