Only About Contests

What you can find here are only about the online contests. If you want to read other entries, please visit my other blog;
A Transformed Housewife.

Click here to view nice gifts

Followers

Watch this and please like this

Friday, January 28, 2011

Contest Nama Baby Saya (anak pertama)

Salam,

Contest ni agak menarik sbb lain dari yg lain. Kita perlu terangkan kenapa dan macammana kita memilih nama anak kita. Okay, jom tengok banner dulu:
link untuk contest ada di SINI


Saya pilih untuk buat 2 entri berasingan utk anak2 saya. Ini untuk anak pertama. Oleh kerana penganjur tak menyatakan had umur jadi saya cuba juga untuk anak sulung saya.

Ini gambar anak sulung:
Nama: Fathini binti Ariff.
Maksud nama: Yg bijaksana.
Siapa yg memilih nama: Suami saya
Kenapa pilih nama ini: Kerana suami sukakan nama yg ringkas, senang disebut dan diingati.


2 comments:

Unknown said...

nice :) tq join. goodluck sis :) boleh je join untuk semua anak :)

Anonymous said...

jemput join contest tps unik untuk baby,hadiah menarik untuk dimenangi...
http://www.qalish.com/2010/12/contest-tips-unik-untuk-bayi-qalishcom.html#comments